اطلاعرساني در خصوص نحوه درخواست مقرري نيمسال 2-99
همانگونه که در نیمسالهاي گذشته اطلاعرسانی شدهاست، فرايند درخواست مقرري دانشجويان دكتري در سيستم گلستان پياده سازي شده است و من بعد از اين طريق انجام خواهد شد. از آنجايي كه مهلت درخواست مقرري نيمسال 2-99 از تاريخ 17 / 3 / 1400 لغايت 7 / 4 / 1400 و غير قابل تمديد ميباشد خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به ثبت درخواست خود مطابق راهنما اقدام نماييد و درخواست خود را به روزهاي پاياني موكول ننماييد. ضروري است ترم مورد تقاضا را 3992 انتخاب نماييد .
لازم به ذكر است اعلام نتيجه " با مقرري نوع ... موافقت شد . " به منزله پرداخت آني مقرري نبوده و كمافيالسابق پرداخت مقرري در اختيار حوزه مالي و اداري دانشگاه و منوط به انجام امور اداري و تامين اعتبار خواهد بود .
ضروری است دانشجویان با دقت به نکات زیر توجه نمایند :
1- دانشجویانی که درخواست مقرریشان در نیمسال 1-99 و 2-98 به دلایلی همانند نمره اعلام نشده، جامع آموزشی اعلام نشده و ... تایید نشده بود، در صورتی که در حال حاضر واجد شرایط گردیدهاند، همان درخواست را مجددا ارسال کنند تا بررسی شود.
2- دانشجویان در هر صورت ثبت نام مقرري خود را انجام دهند. تعيين احراز يا عدم احراز شرايط پرداخت، به عهده كارشناس مديريت تحصيلات تكميلي ميباشد .